Ako popredná online platforma pre výstavbu a renováciu v Európe sa Daibau od svojho založenia aktívne zúčastňuje stavebných veľtrhov na celom starom kontinente. Takéto podujatia sú cennou príležitosťou spoznať sa navzájom, osobne sa stretnúť so zhotoviteľmi a investormi. Sú skvelou príležitosťou na výmenu nápadov a informácií, spoločné formovanie budúcnosti stavebného priemyslu.
Renomované spoločnosti na stánku Daibau v Sofii
V Sofii, v hlavnom meste Bulharska, sa od 26. do 29. marca uskutočnil Týždeň architektúry a stavebníctva, jedno z najvýznamnejších podujatí týkajúce sa tohto sektoru hospodárstva. Podujatie sa konalo v Inter Expo Center a prilákalo obrovské množstvo návštevníkov a vystavovateľov, medzi nimi aj Daibau. Počas štyroch dní veľtrhu tím Daibau nadviazal množstvo úspešných spoluprác, uskutočnil početné stretnutia a rozhovory a vymenil si cenné skúsenosti s renomovanými stavebnými spoločnosťami.
Návštevníci nášho stánku sa tiež dozvedeli, ako najjednoduchšie nájsť spoľahlivých majstrov pre svoje projekty, informovali sa o aktuálnych prognózach a trendoch v stavebníctve, ako aj o orientačných cenách materiálov a služieb na trhu. V našom stánku mali jedinečnú príležitosť spojiť sa s overenými stavebnými odborníkmi, aby čo najskôr zrealizovali svoje projekty.
Stavebné firmy, ktoré sa ešte nezaregistrovali na platforme Daibau, využili príležitosť urobiť to priamo na stánku a pripojiť sa ku komunite viac ako 7 000 bulharských zhotoviteľov.
Rekordná účasť na stánku Daibau na Medzinárodnom veľtrhu stavebníctva CONSTRUMA
V priestoroch výstaviska HUNGEXPO v Budapešti sa od 9. do 13. apríla uskutočnil 43. ročník Medzinárodného veľtrhu stavebníctva CONSTRUMA. Tento veľtrh je jednou z najprestížnejších hospodárskych výstav v Maďarsku. Tím Daibau sa už tradične zúčastňuje tohto podujatia, no tento rok zaznamenal rekordnú účasť, a to nielen zo strany zhotoviteľov, ale aj všetkých tých, ktorí plánujú stavať alebo renovovať.
Mnohí návštevníci sa na tím Daibau obracali s otázkami, ako nájsť spoľahlivých majstrov, ako si vopred vypočítať náklady na projekt, ale aj s tou kľúčovou otázkou – kde začať? Tím Daibau sa snažil poskytnúť všetkým návštevníkom praktické rady a riešenia prispôsobené ich požiadavkám.
Tím Daibau si všimol, že čoraz viac stavebných spoločností, a to ako z Maďarska, tak aj z iných krajín, si viac ako kedykoľvek predtým uvedomuje dôležitosť digitalizácie podnikania.
Zvláštnou atrakciou na stánku Daibau bola prezentácia aplikácie Daibau AI Redesign. Táto aplikácia, ktorá mala premiéru práve na tomto veľtrhu, umožňuje používateľom nahrávať fotografie obývačky, kuchyne alebo iného priestoru, vybrať si požadovaný štýl zariaďovania a pomocou umelej inteligencie získať personalizované návrhy na interiérový dizajn. Návštevníci nášho stánku patrili medzi prvých, ktorí mali možnosť vyskúšať si túto inováciu v oblasti interiérového dizajnu.
Veľký záujem o Daibau na veľtrhu SEEBBE v Belehrade!
Tím Daibau sa zúčastnil na 49. medzinárodnom stavebnom veľtrhu SEEBBE v Belehrade. Tento najväčší stavebný veľtrh na území juhovýchodnej Európy sa uskutočnil od 23. do 26. apríla. Medzi početnými vystavovateľmi bola aj online platforma Daibau, pôsobiaca v oblasti stavebníctva, ktorá opäť pútala pozornosť návštevníkov.
Počas štyroch dní veľtrhu mali všetci návštevníci stánku Daibau prostredníctvom interaktívnych stretnutí možnosť zistiť, aké sú najnovšie trendy na stavebnom trhu, ako rýchlo a jednoducho môžu nájsť skúsených majstrov a firmy pre svoje projekty a získať ďalšie informácie. Tím Daibau veľmi ochotne odpovedal na všetky otázky návštevníkov a poskytol im užitočné rady.
Vďaka veľtrhu tím Daibau mal príležitosť spoznať zhotoviteľov, ktorí sú na našej platforme registrovaní už roky a úspešne prostredníctvom nej nachádzajú klientov, a to nielen zo Srbska, ale aj z Chorvátska, Bosny a Hercegoviny, Severného Macedónska a ďalších krajín, kde Daibau pôsobí.
Dobrých majstrov môžete osloviť zadaním dopytu. Zhotovitelia, ktorí nie sú zaregistrovaní na platforme Daibau, môžu tak urobiť na tomto odkaze: https://www.daibau.sk/registracia/firma.